Регіональна філія
"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"
АТ "Укрзалізниця"

Новини
Детальніше
Посилання
10-04-2024
Вже більше двох тижнів Food Train Укрзалізниці працює на Харківщині, допомагаючи долати наслідки ворожих атак по інфраструктурі регіону.
03-04-2024
На Харківщині відновлено курсування низки приміських поїздів
03-04-2024
Укрзалізниця в березні встановила черговий рекорд: перевезено 16 млн тонн вантажів
14-03-2024
Здійснення виплат за пільговий проїзд  територіальними громадами – запорука стабільних перевезень у приміському сполученні
13-03-2024
На Південній залізниці відбулась зустріч з Північно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці
06-03-2024
На Південній залізниці пройшла зустріч з ветеранами- залізничниками
04-03-2024
У лютому Укрзалізниця перевезла 14,5 млн тонн вантажів – рекорд від початку повномасштабного вторгнення
28-02-2024
Укрзалізниця у 2023 році спрямувала на закупівлі в українських виробників понад 26 млрд грн
08-02-2024

У Харкові відбулася виставка тягового рухомого складу

Сьогодні, 8 лютого, на станції Харків-Пасажирський регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» відбулася виставка-презентація тягового рухомого складу, який підготовили виробничі підрозділи локомотивного господарства регіональної філії «Південна залізниця». Залізничники представили 6 одиниць тяги, на яких виконані планові ремонтні та відновлювальні роботи.

Мета заходу – підвищити якість ремонтів та інспекції рухомого складу, а також поширити досвід впровадження ряду нових технічних рішень, спрямованих на поліпшення умов роботи локомотивних бригад.  

Оглядову комісію очолив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко, який разом з представниками АТ «Укрзалізниця» та регіональної філії «Південна залізниця» оглянули тяговий рухомий склад, що було відремонтовано та модернізовано в деповських умовах.

Так, фахівці електровозного депо Харків-Головне та локомотивного депо Лозова з метою поліпшення умов праці локомотивних бригад повністю відновили обшивку кабіни керування електровозів ЧС-2 №578 та ВЛ11₈ № 663, покриття підлоги, сидінь і пультів машиніста. Електровоз обладнаний системою кондиціювання повітря, відеорегістраторами в кабінах керування, індивідуальним модулем машиніста БЛИК.  У локомотивному депо Основа залізничники модернізували системою охолодження кабіни машиніста електровоз ВЛД-82м №79. Встановили світлодіодне освітлення у машинному приміщенні, кабінах машиніста, буферних ліхтарях, що сприяє значній економії електроенергії. Замінено лобове скло на нове. Встановлені електричні склоочисники. Також електровоз обладнаний комплектами електрообладнання для обліку витрат електроенергії.

На виставці також був представлений локомотивним депо Кременчук кран дизель-електричний на залізничному русі КДЕ-161 № 104. Кабіну машиніста модернізовано з покращенням звукоізоляційних та теплозахисних властивостей із застосуванням сучасних матеріалів, встановлено світлодіодне освітлення, габаритні вогні по периметру кузова та систему відеонагляду. У машинному відділені є система пожежогасіння СПРУТ.

Тепловоз ЧМЕ3Т № 7337 локомотивного депо Смородине модернізований кондиціонерами повітря, електронним показником температури охолоджуючої рідини основного, допоміжного контуру та оливи. Встановлені датчики пожежної сигналізації, система електронного керування шахтою холодильника та МВХ.

Працівники локомотивного депо Харків-Сортувальний представили на виставці тепловоз ЧМЕ-3 № 826, в якому проведено модернізацію кабіни машиніста з покращенням звукоізоляційних та теплозахисних властивостей, встановлено холодильник, мікрохвильова піч. Тепловоз обладнаний датчиком рівня охолоджуючої рідини, який дозволяє контролювати рівень рідини в баку, зачиненому або напівзачиненому резервуарі. Встановлені електронні датчики на пульті машиніста для контролю тиску палива, мастила, температури охолоджувальної рідини, мастила, тиску в ланцюгах керування.

Усі одиниці виставкового рухомого складу ззовні та всередині пофарбовані багатокомпонентними фарбами, що зберігатимуться тривалий час та виконуватимуть антикорозійну функцію.

Попри все, в умовах війни, залізничники регіональної філії «Південна залізниця» продовжують постійно оновлювати рухомий склад, створюють гідні умови праці для локомотивних бригад.