UA-2021-03-30-003113-b
Код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Роботи по об’єкту: «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП Південної залізниці. І етап».)

Очікувана вартість закупівлі – 17 622000,00 з ПДВ.



ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Роботи по об’єкту: «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП Південної залізниці. І етап» )


  1. Виконавець зобов’язується виконати комплекс робіт з технічного переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» згідно з проектом «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП Південної залізниці. І етап» (по письмовому запиту надається в електронному вигляді), розробленим філією «Центральна станція зв’язку» акціонерного товариства «Українська залізниця» у 2020 році (далі – Проєкт).
  2. Проєктно-кошторисну документацію (стадії «Р») розробляє Виконавець відповідно до Проєкту.
  3. Проєктно-кошторисну документацію (стадії «Р»), розроблену відповідно до вимог і положень ДБН А.2.2-3-2014, ДСТУ Б А.2.4-4:2009 та НТП 2003 р. Виконавець погоджує із уповноваженими особами структур АТ «Укрзалізниця», за переліком:
      • Регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця»;
      • Департамент автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця»;
      • Департамент управління рухом АТ «Укрзалізниця»;
      • Департамент безпеки руху АТ «Укрзалізниця»;
      • затверджує в філії Регіональна філія «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця».

Розроблену документацію на паперових і на електронних носіях Виконавець передає Замовнику з оформленням відповідних документів.

      4.Виконавець зобов’язується згідно з робочою документацією виконати комплекс робіт з технічного переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП Південної залізниці.


У випадку коли у технічних вимогах Замовника містяться посилання на конкретні торгівельні марки - слід читати як «еквівалент».


Місце виконання робіт

Виконання робіт та супутні поставки проводити згідно проєкту по наступних локаціях:

  1. Локація 1 - м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 108 (будівля ДН-1 регіональної філії «Придніпровська залізниця»);
  2. Локація 2 – залізнична станція Кривий Ріг Головний, м. Кривий Ріг, вул. Залізничників, 3 (будинок зв’язку ШЧ-10 регіональної філії «Придніпровська залізниця»);
  3. Локація 3 – ст. Запоріжжя 2, м. Запоріжжя, вул. Залізнична, 11а (будинок зв’язку ШЧ-11 регіональної філії «Придніпровська залізниця»);
  4. Локація 4 – м. Харків, вул. Євгена Котляра, 7 (будівля Управління регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця»).


Строк виконання робіт

Строки виконання робіт з технічного переоснащення пристроїв зв’язку для організації РЦУП «Південної залізниці» до 18.06.2021 року.


Договірна ціна

При визначенні вартості робіт дотримуватись вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Переможець торгів для укладання договору у термін, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику на адресу: 61052, м. Харків, вул. Євгена Котляра, 7 кошторис на виконання робіт по технічному переоснащенню пристроїв зв’язку РЦУП «Південної залізниці» в електронному вигляді (кошторисні розрахунки, виконані в програмному комплексі АВК або аналогічному).


Короткий опис основних проєктних рішень

Технічними рішеннями Проєкту передбачено:

- організацію цифрової транспортної мережі зв’язку;

- організацію оперативно-технологічного зв’язку у складі:

- організації підключення до існуючого проводного каналу поїзного

диспетчерського зв’язку (ПДЗ) та поїзного радіозв`язку (ПРЗ);

- організацію поїзного радіозв’язку (ПРЗ);

- організацію загально-технологічного зв’язку (ЗТЗ);

- систему документованої реєстрації переговорів (СДРП);

- систему моніторингу та керування;

- структуровану кабельну систему (СКС) в будівлі РЦУП м. Харків;

- електроживлення та заземлення.


Існуючі пристрої

Проєктом передбачається передача функцій управління рухом поїздів від Дніпровської (ДН-1), Криворізької (ДН-2) та Запорізької (ДН-3) дирекцій залізничних перевезень регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» до укрупненого регіонального центру управління рухом (РЦУП) м. Харків. Станом на сьогодні в ДН-1 знаходиться 7 поїзних диспетчерcьких кіл, в ДН-2 – 6 та в ДН-3 – 8. Робочі місця ДНЦ обладнано всіма необхідними видами оперативно-технологічного зв’язку (ОТЗ) на основі аналогових та цифрових систем ОТЗ, загально-технологічним телефонним зв’язком, поїзним радіозв’язком (ПРЗ). Існуюче обладнання ОТЗ та ПРЗ частково знаходиться в будівлях дирекцій залізничних перевезень, а частково – в будинках зв’язку відповідних ШЧ (дистанція сигналізації та зв’язку). В дирекціях залізничних перевезень експлуатується обладнання цифрової транспортної мережі зв’язку SDH та PDH. Електроживлення існуючого телекомунікаційного обладнання здійснюється по першій категорії надійності від електромережі змінного струму 230В +5% - 10% частотою 50 Гц, а також постійного струму 24В та 48В. Для заземлення існуючого телекомунікаційного обладнання використовується існуючі захисні заземлення опором не більше 4 Ом.

В РЦУП (м. Харків) також експлуатується обладнання цифрової транспортної мережі зв’язку SDH та PDH. Електроживлення існуючого телекомунікаційного обладнання здійснюється по першій категорії надійності від електромережі змінного струму 230В +5% - 10% частотою 50 Гц, а також постійного струму 48В. Крім того, в будівлі РЦУП експлуатується діюче обладнання ОТЗ та загально-технологічного телефонного зв’язку. Для заземлення існуючого телекомунікаційного обладнання використовується існуючі захисні заземлення опором не більше 4 Ом.


Цифрова транспортна мережа зв’язку

Для перенесення робочих місць поїзних диспетчерів із ДН-1 (м. Дніпро), ДН-2 (м. Кривий Ріг) та ДН-3 (м. Запоріжжя) регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» до РЦУП (м. Харків) регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» проєктними рішеннями передбачено організацію додаткових телекомунікаційних каналів з урахуванням існуючої кількості каналів експлуатуємої SDH та PDH цифрової транспортної мережі зв`язку АТ «Укрзалізниця». Проєктом передбачено на вищезазначених площадках встановлення додаткового телекомунікаційного обладнання. Структурна схема організації транспортної мережі зв’язку наведено на кресленні 1120.П.320-СЗ-1 Проєкту.

Розміщення проєктованого обладнання на площадках передбачено в проєктованих телекомунікаційних шафах. Плани розміщення обладнання у вищезазначених будівлях наведено на кресленнях 1120.П.320-СЗ-16, 1120.П.320-СЗ-26 - 1120.П.320-СЗ-28.


Організація оперативно-технологічного зв’язку

Для організації робочих місць поїзних диспетчерів в будівлі РЦУП м. Харків, а також для взаємоз’єднання існуючого аналогового обладнання з проектованим цифровим проєктом передбачено придбання та монтаж комплексу сучасного цифрового обладнання ОТЗ. В місцях перемикання існуючих ланцюгів ОТЗ проектом передбачено встановлення відповідного обладнання для стикування існуючих мереж зв’язку з проектованою.

В будівлі РЦУП м. Харків проєктом передбачено встановлення телекомунікаційного обладнання ОТЗ в проектованих телекомунікаційних шафах.

В місцях перемикання існуючих ланцюгів ОТЗ, а саме: дирекція перевезень ДН-1 (Дніпро), будинок зв’язку ШЧ-10 (Криворізької дистанції зв’язку) та будинок зв’язку ШЧ-11 (Запорізька дистанція зв’язку), проєктом передбачено встановлення відповідного обладнання для стикування існуючої мережі з проектованою. Також, відповідно до технічних умов регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» в будинку зв’язку ШЧ-10, для захисту 2-х проводових фізичних ліній від перенапруги, передбачено встановлення розподільчих трансформаторів з коефіцієнтом 1/1, 600 Ом.

З метою забезпечення стійкості роботи системи передбачити дубльовану IP мережу. Передбачити підключення кожного елемента проектованої системи оперативно – технологічного зв’язку, що пов`язані з обробкою голосового трафіку, одночасно до двох елементів IP мережі з використанням незалежних Ethernet інтерфейсів.

На етапі впровадження РЦУП проектом передбачається можливість збереження існуючих схем функціонування оперативно-технологічного зв`язку диспетчерського складу, з можливістю оперативного переключення в існуючу схему в період пусконалагоджувальних робіт.


Підключення до існуючого проводового каналу поїзного диспетчерського зв’язку (ПДЗ) та поїзного радіозв’язку (ПРЗ)

Проєктом передбачено перенесення 21 робочого місця поїзного диспетчера (ДНЦ) регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» до укрупненого регіонального центру управління рухом (РЦУП) м. Харків. На новостворених робочих місцях ДНЦ проєктом передбачено встановлення окремих терміналів (цифрових пультів) поїзного диспетчерського (ПДЗ) та поїзного радіозв’язку (ПРЗ). Підключення проєктованих пультів до проєктованого обладнання ОТЗ передбачено по інтерфейсу Ethernet. Також проєктом передбачено встановлення одного терміналу ПДЗ та одного терміналу ПРЗ для службового використання обслуговуючого персоналу.

Всі налаштування цифрового пульта повинні здійснюватися оператором через систему моніторингу та керування у РЦУП м. Харків. Усі функціональні кнопки повинні мати оптичну індикацію, що свідчить про активний стан даної кнопки.

При заміні цифрового пульта диспетчера на резервний пульт повинне відбуватися відновлення конфігурації даного робочого місця автоматично (конфігурація всіх робочих місць в системі має зберігатися на виділеному сервері і має автоматично передаватися на пульт увімкнений в мережу на певному місці).

Пульт повинен забезпечувати спільну роботу по лінійному каналу з пристроями проводового оперативно-технологичного або/та радіозв`язку в Ethernet мережі по IP протоколах. При цьому передача мови по RTP протоколу з кодуванням мови G.722, G.711, з метою уникнення спотворень голосу.

Кожен цифровий пульт для поїзного диспетчерського (ПДЗ) та поїзного радіозв’язку (ПРЗ) повинен мати не менше ніж 42 вільно програмованих кнопки та забезпечувати можливість розширення пульта до 120 кнопок.

Структурні схеми організації поїзного диспетчерського зв’язку (ПДЗ) та поїзного радіозв’язку (ПРЗ) РЦУП у межах ДН-1, ДН-2 та ДН-3 приведено на кресленнях 1120.П.320-СЗ-2 - 1120.П.320-СЗ-3, 1120.П.320-СЗ-5 - 1120.П.320-СЗ-6, 1120.П.320-СЗ-8 - 1120.П.320-СЗ-9.


Загально-технологічний телефонний зв’язок

Проєктом передбачається телефонізація робочих місць поїзних диспетчерів, а також телефонізацію існуючих приміщень локомотивних диспетчерів, чергового та оператора Придніпровського, Криворізького, Запорізького регіонів та ДГПС в будівлі РЦУП м. Харків.

На робочих місцях ДНЦ передбачено встановлення по 2 стаціонарних телефонних апарата, з кнопками швидкого набору (10 номерів) та гучним зв’язком. Один телефонний апарат підключається до абонентських ліній існуючої ЦАТС MD-110, а другий - до абонентських ліній існуючої ЦАТС SI-2000ics.

Проєктом передбачено між проєктованим та існуючим обладнанням в межах будівлі РЦУП прокладання з’єднувальних кабелів різних марок та різної ємності.

Структурні схеми організації загально-технологічного зв’язку (ЗТЗ) наведено на кресленнях 1120.П.320-С3-4, 1120.П.320-С3-7 та 1120.П.320-С3-10 Проєкту.


Система документованої реєстрації переговорів (СДРП)

Проєктом передбачається придбання та встановлення системи документованої реєстрації переговорів мереж ПДЗ та ПРЗ. Встановлення СДРП передбачено в РЦУП м. Харків.

До складу системи СДРП входить сервер, додаткове обладнання (робочі станції) та програмне забезпечення. Також проектом передбачено придбання та встановлення додаткового обладнання (робочих станцій), для можливості прослуховування записів переговорів, в місцях підключення існуючих ланцюгів ОТЗ:

    • в ДН-1 м. Дніпро;
    • в будинку зв’язку Криворізької дистанції сигналізації та зв’язку ШЧ-10;
    • в будинку зв’язку Запорізької дистанції сигналізації та зв’язку ШЧ-11.


Система моніторингу та керування

Для можливості дистанційного моніторингу і керування обладнання ОТЗ проектом передбачено придбання та встановлення системи моніторингу та керування в РЦУП м. Харків з метою:

- забезпечення управління активним обладнанням ОТЗ на локаціях м. Дніпро, м. Кривий Ріг, м. Запоріжжя та м. Харків;

До складу системи моніторингу та керування входить сервер, робочі місця та програмне забезпечення. Встановлюється у РЦУП м. Харкові.

Система моніторингу та керування повинна передбачати підключення додаткових робочих місць в кількості 5 одиниць.

Обладнання по локаціям м. Дніпро, м. Кривий Ріг, м. Запоріжжя та м. Харків повинно мати можливість локального підключення до обладнання на своїй локації для моніторингу та керування.


Структурована кабельна система (СКС)

Проєктом передбачено в будівлі РЦУП м. Харків організацію структурованої кабельної мережі (СКС). Мережа СКС організовується для підключення термінального обладнання (цифрові пульти), телефонних апаратів ЗТЗ (ЦАТС MD-110 та SI-2000ics), а також для можливості підключення до мережі передавання даних. Розміщення головного кросового обладнання передбачено в проектованих телекомунікаційних шафах ОТЗ. Мережа СКС будується за топологією зірка.

На робочих місцях поїзних диспетчерів ДНЦ проектом передбачено встановлення дво-портових інформаційних розеток. Відповідно на робочих місцях чергового та оператора Придніпровського, Криворізького, Запорізького регіонів та ДГПС передбачено встановити по 1-й дво-портовій розетці.

Структурна схема організації структурованої кабельної системи (СКС) новостворених робочих місць в РЦУП м. Харків приведено на кресленні 1120.П.320- СЗ-11.


Електроживлення та заземлення

Для енергозабезпечення проектованого обладнання використовуються існуючі та проектовані мережі електроживлення змінного струму 230В +5% - 10% частотою 50 Гц, 48 В постійного струму та існуючі системи захисного заземлення.

Проєктом передбачено придбання та монтаж на ІІ поверсі укрупненого регіонального центру управління рухом (РЦУП) шафи резервного електроживлення з точкою підключення до існуючої мережі змінного струму 230В +5% - 10% частотою 50 Гц.

Передбачається резервування обладнання випрямлячів проєктованої системи резервного електроживлення за схемою «n:1» з розподіленням живлення із забезпеченням часу автономної роботи обладнання не менше 8 годин.

Електроживлення проєктованого телекомунікаційного обладнання оперативно-технологічного поїзного диспетчерського та поїзного радіозв’язку в РЦУП м. Харків, передбачено від проєктованої шафи резервного живлення.

Електроживлення проєктованих пультів передбачено від проєктованої шафи резервного електроживлення.

Проєктовану систему документованої реєстрації переговорів (СДРП) поїзних диспетчерів РЦУП м. Харків передбачено підключити до існуючої мережі гарантованого електроживлення змінного струму 230В +5% - 10% частотою 50 Гц .

Електроживлення проєктованого обладнання оперативно-технологічного зв’язку в «Селекторній» ДН-1 та «ЛАЗах» будинків зв’язку ШЧ-10 і ШЧ-11 регіональної філії «Придніпровська залізниця» передбачено від існуючої мережі змінного струму 230В +5% - 10% частотою 50 Гц та мережі 48 В постійного струму. Точки підключення до мереж електроживлення, знаходяться безпосередньо в кімнатах з проєктованим обладнанням.

Опір контуру заземлення не повинен перевищувати 4 Ом. Для захисту електромережі проєктованого обладнання використовуються автоматичні вимикачі та запобіжники відповідного номіналу, які встановлюються в поверхових розподільчих шафах.

Підключення проєктованого обладнання передбачено до існуючої мережі захисного заземлення.


Пристосування приміщень

Додаткове пристосування приміщень не вимагається.

Заземлення обладнання проєктом передбачено шляхом приєднання до існуючих контурів заземлення.



Навчання

Виконавець проводить навчання працівників регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (не менше ніж шести осіб) та регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (не менше ніж шести осіб) з технічної експлуатації, технічного обслуговування обладнання, системи моніторингу і керування РЦУП Південної залізниці за власний рахунок протягом не більше ніж 6 місяців після підписання акту приймання всього комплексу виконаних робіт.



Основні вимоги до виконання робіт

Передача Виконавцем виконаних робіт та приймання їх Замовником (уповноваженим представником Замовника) оформлюється актом приймання всього комплексу виконаних робіт за формою №КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і Довідки №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних  будівельних робіт та витрати» (Додатки Т та У до Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), якщо на момент складання таких первинних облікових документів не будуть застосовуватись інші форми) в 3 примірниках, з обовязковою розбивкою вартості робіт, обладнання та матеріалів по локаціях.

Всі будівельні роботи повинні виконуватися відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2:2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», інших документів, що регламентують виробництво будівельних робіт.

При виконанні робіт Виконавець зобов`язаний дотримуватись вимог чинних нормативних документів із захисту довкілля та застосовувати відповідні заходи.

При пред’явленні до здавання в експлуатацію виконавець зобов’язаний підготувати наступну документацію:

  1. Виконавчі креслення пристроїв телекомунікаційного обладнання та копії відповідним чином оформлених документів.
  2. Відомість установленого обладнання пристроїв зв’язку РЦУП.
  3. Акти робочих комісій з попереднього огляду і перевірки окремих елементів пристроїв.
  4. Акти на закриття прихованих робіт, виконані під час будівництва;
  5. Протоколи вимірювань електричних параметрів кабелів та проводів після закінчення монтажу.
  6. Технічну документацію на обладнання (паспорт, інструкція, керівництво користувача, тощо) з перекладом (для обладнання іноземного виробництва). Технічна документація на обладнання повинна бути завірена підписом та печаткою (за наявності) Виконавця.


Вимоги до обладнання

- цілодобовий режим роботи;

- обладнання повинне бути стійким до кліматичного, механічного, електричного та електромагнітного впливу навколишнього середовища і надійно працювати без зниження якості та довговічності;

- по електромагнітній сумісності та стійкості до зовнішнього електричного та електромагнітного впливу, а також по електричній, екологічній, пожежній безпеці і охороні праці обладнання повинно відповідати вимогам міжнародних стандартів та нормативних документів, які діють на території України;

- обладнання постачається з повним комплектом необхідного програмного забезпечення та необхідної кількості ліцензій для роботи;

- має бути поставлено комплект запасних частин, інструментів приладдя у достатній кількості для надійного функціонування та сталої роботи обладнання, що постачається;

- програмне забезпечення та ліцензії, що постачаються, не мають обмеження по терміну дії та не потребують періодичної сплати додаткових коштів;

- обладнання виготовлено не раніше 2020 року та не було у використанні;

- Виконавець повинен гарантувати наявність усіх запасних частин для обладнання, що постачається, протягом 15 років, починаючи з дати введення обладнання в експлуатацію;

- обладнання, що буде застосоване в реалізації проекту, повинне мати сертифікати відповідності, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, або копії декларацій про відповідність, складені відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;

Обладнання повинно відповідати вимогам наступних документів:

- Загальним вимогам «Правил технічної експлуатації залізниць України» (по письмовому запиту надається в електронному вигляді);

- Функціональним вимогам «Відомчих норм технологічного проектування електрозв’язку на залізничному транспорті ВНТП-91» (по письмовому запиту надається в електронному вигляді);

- Технічним вимогам ДСТУ 32.3.03.001-98 «Цифрові системи комутації для відомчих мереж зв’язку Укрзалізниці. Загальні технічні вимоги» (по письмовому запиту надається в електронному вигляді);

- Вимогам проєктно-кошторисної документації (стадії «Проект») «Технічне переоснащення пристроїв зв’язку РЦУП Південної залізниці» I етап» (по письмовому запиту надається в електронному вигляді);

- Технічним умовам регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (по письмовому запиту надається в електронному вигляді);

- Вимогам СТП-14-001:2018 Комплекс інтегральної цифрової мережі оперативно-технологічного та загально-технологічного зв`язку. Загальні вимоги до проектування та впровадження. (по письмовому запиту надається в електронному вигляді);

- Технічним вимогам на комплекс обладнання зв’язку єдиного диспетчерського центру управління рухом поїздів залізничного транспорту України. (по письмовому запиту надається в електронному вигляді);

- Технічним умовам регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця». (по письмовому запиту надається в електронному вигляді)»;

- Іншим вимогам згідно чинного законодавства України.


Вимоги до забезпечення технічного захисту інформації

Виключення можливості несанкціонованого доступу по лініях зв’язку до ресурсів спеціалізованих ЕОМ (довгостроковій пам’яті, оперативній пам’яті і т.д.).

Забезпечити захист програмного забезпечення від несанкціонованого доступу.

Телекомунікаційні шафи для розміщення обладнання повинні мати засоби блокування від несанкціонованого доступу.

Програмне забезпечення устаткування повинне мати багаторівневу і розмежовану систему паролів доступу до інформації й керування цим комплексом. Доступ до конфіденційної інформації про абонентські дані повинні забезпечуватися через ту ж систему паролів, з обов’язковим веденням протоколу.

Виключити можливість впливу на системне програмне забезпечення з метою його зміни, доповнення або повної заміни через сполучні й абонентські лінії зв’язку. Надати перелік рішень системи, що забезпечують безпеку, по розділах:

- адміністративний захист;

- технічні рішення по захисту;

- програмне рішення по захисту.


Гарантійні зобов’язання

Гарантійний термін на обладнання повинен становити не менше ніж 36 місяців з моменту підписання акту приймання виконаних робіт №КБ-2в.