Регіональна філія
"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"
АТ "Укрзалізниця"

На головну
Новини
16-05-2022
Укрзалізниця повернула 40 % вантажних перевезень довоєнного часу, — Олександр Камишін.
13-05-2022
Укрзалізниця продовжує відновлення мережі кас по всій країні.
12-05-2022
Укрзалізниця стабільно продовжує рух і збільшує глибину продажів залізничних квитків.
11-05-2022
Укрзалізниця призначає курсування приміського поїзда Варварівський — Гребінка.
10-05-2022
Графік руху поїздів з Харкова на 10 травня.
09-05-2022
Напрямки курсування приміських поїздів регіональної філії «Південна залізниця» 9 травня.
06-05-2022
Укрзалізниця інформує про зміни в розкладі руху на маршрутах Гребінка – Прилуки – Бахмач та Ромни – Бахмач.
Детальніше
12-07-2021

На Південній залізниці відбулася виставка локомотивів

9 липня на станції Харків-Балашовський регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (м. Харків) відбулася традиційна виставка тягового рухомого складу регіональної філії «Південна залізниця». Залізничники представили 10 одиниць тяги, які відремонтовані різними видами ремонту та модернізовані за сучасними технологіями.

Мета заходу – підвищити якість ремонтів та інспекції рухомого складу, а також поширити передовий досвід проведення ремонтних робіт. 

Комісія на чолі з директором регіональної філії «Південна залізниця» Миколою Уманцем оглянула тяговий рухомий склад, який локомотивні депо магістралі представили на виставці. У заході також взяли участь директор з інженерно-технічного забезпечення АТ «Укрзалізниця» Тетяна Трипольська та директор Департаменту локомотивного господарства АТ «Укрзалізниця» Сергій Павлов.

На тяговому рухомому складі, який був представлений на виставці, впроваджено ряд нових технічних рішень, спрямованих на поліпшення умов роботи локомотивних бригад.

Так, електровоз ЧС7 електровозного депо Харків-Головне модернізовано системою охолодження повітря кабін машиністів, сучасним світлодіодним освітленням, пристроєм супутникової навігації, індивідуальним модулем машиніста БЛИК з функціями, такими як отримання обмежень швидкості, телеграми натурного листа тощо. В кабінах машиністів встановлені відеореєстратори шляху прямування.

Під час підготовки до огляду фахівці локомотивного депо Полтава забезпечили в електровозі ВЛ80т відновили внутрішнє обладнання кабіни машиніста, встановили світлодіодне підкузовне освітлення та освітлення кабіни машиніста.

Електровоз ВЛ80к локомотивного депо Гребінка обладнано пристроєм супутникового моніторингу – системою супутникової навігації та радіостанцією, встановлено світлодіодне освітлення в кабіні машиніста. На електровозі встановлені дзеркала заднього огляду з’ємного типу.

Фахівці локомотивного депо Харків-Сортувальний представили на виставці тепловоз ЧМЕ3 № 1348, який модернізували системи управління компресорів регулятором РДК001, замість застарілих штатних регуляторів тиску G3/8. Також тепловоз обладнаний світлодіодним освітленням, що сприяє значній економії електроенергії; радіостанцією «Оріон РВ-4». Встановлено нові крісла машиніста, в кабіні є холодильник, мікрохвильова піч.

Фахівці локомотивного депо Ромни обладнали тепловоз ЧМЕ3 № 2403 електронною системою для обліку витрат палива, встановлена система власного виробництва гребнезмащення гребенів колісних пар.

Тепловоз ЧМЕ3 № 2509 локомотивного депо Смородине естетично повністю відновлений як ззовні так і всередині: пофарбований кузов тепловоза, встановлене нове сидіння в кабіні машиніста, в наявності електронна система для обліку витрат палива.

Фахівці локомотивного депо Основа обладнали тепловоз серії ТЕП70 пожежними модулями та вогнегасними пристроями, що підвищує протипожежний захист тепловоза, бо дані пристрої обладнані датчиком автоматичного спрацювання при досягнені температури 70 та 100 С0 . Після чого відбувається розпилення вогнегасного порошку.

Окрім цього, встановлено систему охолодження з використанням електричних мотор-вентиляторів МВ11 тепловозів 2ТЕ116 з живленням від головного генератора. Економічний ефект від впровадження складає 122 тис.  грн з рахунку на один тепловоз серії ТЕП70.

Електровоз ВЛ82м № 043 локомотивного депо Куп’янськ обладнано електропневматичними гальмами, здійснено заміну колісних пар на повно бандажні, встановлено систему автоматичного гальмування секцій при їх саморозчепленні.

У цілому, підводячи підсумки виставки, комісія відзначила високу готовність представленої техніки до літніх перевезень і подякувала колективу регіональної філії «Південна залізниця» за проведену роботу.

Прес-центр Південної залізниці