Регіональна філія
"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"
АТ "Укрзалізниця"

На головну
Новини
16-05-2022
Укрзалізниця повернула 40 % вантажних перевезень довоєнного часу, — Олександр Камишін.
13-05-2022
Укрзалізниця продовжує відновлення мережі кас по всій країні.
12-05-2022
Укрзалізниця стабільно продовжує рух і збільшує глибину продажів залізничних квитків.
11-05-2022
Укрзалізниця призначає курсування приміського поїзда Варварівський — Гребінка.
10-05-2022
Графік руху поїздів з Харкова на 10 травня.
09-05-2022
Напрямки курсування приміських поїздів регіональної філії «Південна залізниця» 9 травня.
06-05-2022
Укрзалізниця інформує про зміни в розкладі руху на маршрутах Гребінка – Прилуки – Бахмач та Ромни – Бахмач.
Детальніше
21-11-2019

На Південній залізниці відбулася традиційна виставка локомотивів

20 листопада на станції Харків-Балашовський відбулася традиційна виставка тягового рухомого складу регіональної філії «Південна залізниця». Залізничники представили 10 одиниць техніки, що пройшли кілька видів ремонту та були модернізовані. Результати роботи приймали директор регіональної філії «Південна залізниця» Микола Уманець, його заступники, начальники служб філії, а також голова Дорпрофсожу Вячеслав Залозних.

На тяговому рухомому складі, який був представлений на виставці, впроваджено ряд нових технічних рішень, спрямованих на поліпшення умов роботи локомотивних бригад.

Так, фахівці локомотивного депо Основа обладнали тепловоз серії ТЕП70 модернізованою системою охолодження шахти холодильника з використанням електричних мотор-вентиляторів з живленням від головного генератора. Економічний ефект від впровадження склав понад 123 тис. грн з розрахунку на один тепловоз серії ТЕП70. Спеціалісти електровозного депо Харків-Головне обладнали електровоз ЧС7 № 133 системою супутникової навігації, індивідуальним модулем машиніста БЛИК з функціями, відеореєстраторами. У разі виникнення позаштатної ситуації, її картину можливо буде відтворити не тільки за допомогою розшифровки швидкостемірної стрічки, а й використавши відеозапис.

На електровозі ВЛ82М № 080 локомотивного депо Куп’янськ капітально відремонтували кабіни машиніста, замість пневматичних, встановили електричні мотор-вентилятори, вхідні двері з покращеною тепло- і звукоізоляцією, оснастили локомотив світлодіодним освітленням.

Маневровий тепловоз ЧМЕ3 № 1946 фахівці локомотивного депо Смородине обладнали індикатором визначення несправностей. Тепер у разі виходу на тепловозі із ладу якогось вузла на встановленому в кабіні машиніста пульті загорається відповідна лампочка, яка указує на його несправність. Також на тепловозі установили систему гребнезмащування гребенів колісних пар, електронну систему БІС-Р для обліку витрат палива.

У цілому, підводячи підсумки виставки, Микола Уманець відзначив високу готовність представленої техніки до зимових перевезень і подякував колективу депо за проведену роботу.

Прес-центр Південної залізниці