Регіональна філія
"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"
АТ "Укрзалізниця"

Відділ реклами
Керівництво
Керівник відділу
СИДОРЕНКО Станіслав Олександрович
(057)724-54-09
(057)724-54-67
 
 
Контактна інформація
61052, Україна, м. Харків, вул. Євгена Котляра, 7
(057)724-54-67
(057)724-17-94

Функції відділу:

  • розроблення пріоритетних напрямків розвитку у сфері рекламної діяльності на залізниці;
  • розробка базових тарифів на надання рекламних послуг, формування прайс-листів на розміщення реклами на об’єктах залізниці з урахуванням аналізу  цінової політики ринку рекламних послуг та попиту на рекламні послуги, які надає залізниця;
  • надання пропозицій структурним підрозділам щодо розробки калькуляцій на надання рекламних послуг, які не передбачені базовими тарифами на послуги по наданню рекламних місць на об’єктах залізниці та у рухомому складі;
  • оперативне управління рекламними ресурсами залізниці;
  • проведення інвентаризації носіїв реклами на об’єктах залізничного транспорту, в рухомому складі;
  • контроль за укладенням та ходом виконання договорів на розміщення носіїв реклами на об’єктах залізничного транспорту, в рухомому складі;
  • контроль за видалення сторонніх інформаційних носіїв, які у відповідності до Закону України “Про рекламу” носять рекламний характер та не погоджені встановленим порядком;
  • визначення придатних для розміщення (розповсюдження) реклами місць (засоби), складання та оформлення для пропозиції рекламодавцям їх переліку, можливих типів та дизайну носіїв реклами, надання на погодження Комісії залізниці з питань координації діяльності в галузі реклами;
  • координація дій структурних підрозділів залізниці з питань забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України щодо реклами;
  • розробка плану доходних надходжень від рекламної діяльності по господарствах, структурних підрозділах залізниці та аналіз його виконання;
  • підготовка пропозицій щодо вдосконалення нормативної та методичної бази, що регулює рекламну діяльність і забезпечує її розвиток;
  • розробка нормативної документації щодо рекламної діяльності залізниці;
  • вивчення, узагальнення і поширення на залізниці позитивного досвіду в галузі рекламної діяльності;
  • ведення документації щодо рекламної діяльності залізниці;
  • здійснення інших організаційних заходів щодо запровадження системи запобігання і припинення порушень законодавства на залізниці, що регулює рекламну діяльність.