Logo

Філія

"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"

ПАТ "Укрзалізниця"

61052, м. Харків, Привокзальна площа, 1
Надання довідкової інформації
Сервіс-центр:  (057) 724 37 84 цілодобово


ПОСЛУГИ НА ВОКЗАЛІ

Довідкове бюро - (057)724-37-16, (057)724-37-17, (057)724-37-18, 15-05
  • надання письмової і складної довідки;
  • оголошення засобами вокзального оповіщувального зв`язку на прохання пасажира.
Сервіс–центр
  • користування залом сервісних послуг (1 год.) у тому числі оформлення проїзних документів;
  • «Експрес-передача» (перевезення одного конверта з кореспонденцією);
  • зберігання ручної поклажі в стаціонарній камері схову;
  • перебування в кімнаті відпочинку;
  • виклик носія;
  • виклик таксі;
  • надання письмової довідки;
  • бронювання одного місця в готелі «Експрес»;
  • ксерокопіювання однієї сторінки формату А4;
  • користування туалетом;
  • користування душем;
  • підзарядка мобільних телефонів;
  • телеграма-попередження про посадку на проміжній станції, що не є початковим пунктом відправлення поїзда;
  • зняття речей пасажира, який відстав від поїзда;
  • користування залом сервісних послуг терміналі Б (1 год.).
Замовлення та оформлення групових пасажирських перевезень< br>
Доставка проїзних документів
  • прийом замовлень телефоном на оформлення проїзних документів;
  • доставка проїзних документів за місцем проживання або роботи.
Камера схову
  • зберігання ручної поклажі в автоматичних камерах схову;
  • зберігання ручної поклажі в стацiонарнiй камерi схову;
  • збереження великогабаритної поклажі в стаціонарній камері схову;
  • збереження великогабаритних речей у тому числі тих, що не відносяться до ручної поклажі;
  • зберігання речей в автоматичній камері схову понад установлений термін;
  • примусове відкриття комірки в автоматичній камері схову;
  • перевірка ваги багажу в камері схову.
  • Камери схову працюють  цілодобово
Зал підвищеної комфортності
  • користування платним залом очікування підвищеної комфортності;
  • надання напрокат періодичних друкованих видань, книг, журналів у залі підвищеного комфорту;
  • користування персональним комп`ютером.
Послуги офісного-центру
  • друк документів (1 сторінка);
  • користування персональним комп`ютером;
  • ксерокопіювання однієї сторінки:
    • формату А4
    • формату А3
  • сканування;
  • факсимільна передача/приймання вихідного/вхідного документа міжміським зв`язку та у межах міста;
  • ламінування;
  • сканування.
Зал очікування
  • користування залом очікування (крім касового залу) особами, які не мають проїзного документа або документа, що надає право на безплатний проїзд;
  • виклик таксі;
  • виклик носія;
  • підзарядка мобільних телефонів.
Конференц-зал
  • за 1 годину;
  • а 0,5 годин.
Екскурсійне обслуговування
  • екскурсії містом;
  • відвідування Музею історії та залізничної техніки Південної залізниці.
Багажне відділення багажу або вантажобагажу
  • збереження багажу або вантажобагажу понад установлений термін;
  • повідомлення телеграмою про прибуття вантажобагажу;
  • повідомлення про прибуття вантажобагажу телефоном;
  • надання бланка заявки;
  • надання письмової довідки;
  • маркування багажу;
  • повідомлення при зміні реквізитів відправника (одержувача) у разі допущення помилки з боку відправника чи одержувача;
  • навантаження і розвантаження вантажобагажу масою 1-го місця від 165 до 300 кг. у випадку неявки відправника (одержувача);
  • перевірка ваги багажу;
  • пакування речей з окантовкою:
    • до 0,15 м3;
    • від 0,15 до 0,25 м3;
    • від 0,25 до 0,5 м3;
    • від 0,5 до 1 м3.
  • пакування ящиків з речами решіткою:
    • до 0,15 м3;
    • від 0,15 до 0,25 м3;
    • від 0,25 до 0,5 м3;
    • від 0,5 до 1 м3.
  • доставка багажу і вантажу додому і на підприємство:
    • за 1 годину чи 30 км і більш;
    • за 45 хв. чи від 20 до 30 км;
    • за 30 хв. чи від 10 до 20 км;
    • за 15 хв. чи до 10 км.
Багажне відділення вагонів-автомобілевозів
  • оформлення;
  • бронювання місця;
  • довідка;
  • повідомлення телефоном.
Міжнародні каси
  • оформлення проїзних документів іноземним громадянам і громадянам України у внутрішньому, міждержавному і міжнародному сполученнях;
  • надання письмової довідки про рух поїздів в міжнародному сполученні.
Готель «Експрес»
  • проживання в готелі
    • люкс одномісний;
    • напівлюкс одномісний;
    • напівлюкс двомісний;
    • одномісний,двомісний та тримісний 1 категорії;
    • чотирьох, - п'яти та семимісний 4 категорії.
  • чищення взуття;
  • прасування одягу;
  • користування праскою;
  • користування холодильником у номері;
  • користування телевізором у номері.
Перукарня
  • жіночий зал
  • чоловічий зал
  • манікюр
  • педикюр
*Послуга носія
  • перенос носієм одного місця ручної поклажі чи багажу:
    • розміри менше 180 см (100×30×50);
    • розміри більш 180 см (100×30×50).