Регіональна філія
"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"
АТ "Укрзалізниця"

Новини
17-04-2019
Майже 300 ветеранів Південної магістралі відпочинуть цього року у відомчих оздоровчих закладах Укрзалізниці
17-04-2019
На Малій Південній тривають роботи з модернізації рухомого складу та облаштування території
16-04-2019
У першому кварталі 2019 року Південній залізниці компенсовано 9,6% збитків за перевезення пільговиків у приміському сполученні
12-04-2019
13 квітня Харківський коледж транспортних технологій проводить День відкритих дверей
09-04-2019
На Південній магістралі почала роботу HR-школа для працівників з кадрів
09-04-2019
Укрзалізниця призначила 69 додаткових рейсів на Великодні та травневі свята
08-04-2019
У 2019 році на Південній магістралі попереджено 9 крадіжок матеріальних цінностей залізниці
Детальніше
06-09-2018

Укрзалізниця завершила електрифікацію та відкрила рух на дільниці Потоки – Золотнишине

Сьогодні, 6 вересня, зі станції Золотнишине відправився перший поїзд на електротязі. Це стало можливо завдяки електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине. Відтепер Укрзалізниця зможе забезпечити напрямок Полтава – Кременчук – Користівка – Знам’янка електротягою. Рух новою електрифікованою дільницею урочисто відкрили Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та наглядова рада на чолі з її головою ШевкіАджунером.

Володимир Кістіон подякував залізничникам за проведені роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине, а також побажав Укрзалізниці побільше таких важливих іперспективних проектів. За його словами, сьогодні Україна за обсягами електрифікації колій випереджає Польщу й Румунію, і до 2020 року поставлено завдання довести рівень електрифікації Української залізниці до рівня розвинутих європейських країн, зокрема таких, як Австрія, Німеччина та Франція. Це дозволить Україні збільшувати вантажопотоки.

«Завдання – протягом двох років довести обсяг електрифікованих дільниць не меншяк до 54 %, а це дасть можливість суттєво підвищити потенціал нашої держави та нарощувати обсяги перевезеньна міжнароднихтранзитних коридорах у сполученніЄвропа–Азія», – зазначив Володимир Кістіон.

Євген Кравцов повідомив, що електрифікація дільниці Потоки – Золотнишине – це початок масштабного відновлення електрифікації залізничної мережі України, яка не проводилася вже майже 6 років. «Сьогодні ми відкриваємо першу за останні шість років електрифіковану дільницю. Може, не найбільшу в історії Української залізниці, але точно знакову», – зазначив Євген Кравцов.

Він також повідомив, що на наступні декілька років Укрзалізниця запланувала реалізувати ще низку перспективних проектів з електрифікації. «Вже до кінця цього – з початку наступного року ми розпочнемо великий проект з електрифікації напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, що буде однією з найбільших електрифікацій в історії незалежної України. Також упродовж наступного року ми плануємо запустити електрифікацію на напрямку Ковель – Ізов – Держкордон, що також буде підтримувати експортний потенціал України», – поінформував керівник Укрзалізниці.

Голова наглядової ради Укрзалізниці Шевкі Аджунер наголосив на важливості державної підтримки в реалізації таких стратегічних інфраструктурних проектів,які сприяють покращенню ефективності не лише Укрзалізниці, а й усіх компаній, які працюють у цьому регіоні. «Такі проекти сприяють швидкому розвитку економіки та конкурентоспроможності нашої країни, тому ми будемо й надалі активно працювати над новими проектами», – сказав ШевкіАджунер.

Щоденно на дільниці Потоки –Золотнишине курсує понад 10 поїздів, у тому числі з продукцією Полтавського гірничо-збагачувального комбінату – одного з основних експортоутворюючих підприємств країни. Завдяки електрифікації Укрзалізниця скоротить витрати на організацію перевезень, зменшить викиди в навколишнє середовище, прискорить доставку вантажів, адже не витрачатиметься час на заміну локомотивної бригади та електровоза на тепловоз. Окупність проекту складе близько 5 років.

Роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине розпочато в лютому 2018 року. Вартість робіт склала близько 204 млн грн. Усі роботи залізниця виконала за власні кошти. У ході електрифікації на дільниці було встановлено: 463 опори контактної мережі, 53 жорсткі поперечки, 71 анкер, 176 фундаментів. Змонтовано 284 консолі, 622 шт. кронштейнів і надставок,а також 27,820 км несучого тросу та контактного проводу, 26,61 км лінії ДПР та 21,310 км живлячого фідера.

У 2019 році Укрзалізниця планує розпочати реконструкцію та електрифікацію 148-кілометрової дільниці Долинська – Миколаїв для підвищення пропускної спроможності напрямку Знам’янка – Миколаїв, що веде до морських портів Херсона.

Також у планах компанії на наступні кілька років – електрифікація дільниць Ковель – Ізов – Держкордон – 94 км та Миколаїв – Колосівка – 105 км, реконструкція з електрифікацією дільниці Держкордон – Овруч – Коростень – Житомир – Бердичів – 215 км.

Експлуатаційна довжина колій Укрзалізниці становить 19 927 км, з них електрифіковано 9355 км або 46,94 %. До 2021 року Укрзалізниця планує збільшити експлуатаційну довжину електрифікованих колій на 430 км, доля електрифікованих колій складатиме 48,95 %.

Після відкриття електрифікованої дільниці Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, керівник Укрзалізниці Євген Кравцов та інші учасники заходу сьогодні також відвідають Полтавську дистанцію електропостачання, тягову підстанцію Полтава, моторвагонне депо Полтава та локомотивне депо Полтава, рухомий склад якого забезпечують усі види перевезень на дільницях Полтава – Кременчук – Знам’янка – Полтава.