Logo

Філія

"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"

ПАТ "Укрзалізниця"

Новини
22-06-2018
Інформація про схід електрички у Харкові – фейк
21-06-2018
455 ветеранів Південної магістралі відпочинуть цього року у відомчих оздоровчих закладах Укрзалізниці
17-06-2018
Дитячий оздоровчий заклад «Зміна» Південної залізниці відкрив 61-й сезон відпочинку
14-06-2018
На Південній залізниці відбулися урочистості до Дня медичного працівника
13-06-2018
До Дня Конституції Укрзалізниця призначила 7 додаткових поїздів
11-06-2018
Цього літа пасажирів до місць відпочинку перевозитимуть 23літні поїзди, - Євген Кравцов
11-06-2018
Відбувся футбольний турнір на Кубок директора Південної залізниці
Детальніше
08-06-2018

На Південній залізниці відбулася традиційна виставка локомотивів

Сьогодні, 8 червня, на станції Харків – Балашовський відбулася традиційна щорічна виставка тягового рухомого складу регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Залізничники представили 10 одиниць техніки, що пройшли кілька видів ремонтних робіт.

Так, фахівці електровозного депо Харків-Головне обладнали електровоз ЧС7 № 142 індивідуальним модулем машиніста. Дане впровадження сприяє підвищенню ефективності прийняття рішень машиністом шляхом автоматизації процесів прийому та відображення попереджень і телеграми натурного листа, безпеки в поїзній роботі, пропускної спроможності залізничних ліній, отримання навігаційних даних в режимі «GPS».

Спеціалісти депо Основа встановили на тепловозі ТЕП70 №115 супутникову навігацію, а електровоз ВЛ82м № 051 Куп’янського депо обладнано устаткуванням автоматичного гальмування в разі саморозчеплення секцій.

Тепловоз ЧМЕ3 локомотивного депо Харків-Сортувальний обладнано широкодіапазонною маневровою радіостанцією «Оріон РВ-4», функціональні можливості якої забезпечують безпошуковий радіозв’язок з 6-ма радіостанціями.

Новий та ефективний лічильник електроенергії «Альфа-А2» встановили фахівці депо Гребінка на електровозі ВЛ80т № 1078, а їхні колеги з локомотивного депо Полтава для фарбування кузова електровоза ВЛ80т № 1251 застосували фарбу «Панцир», що є доволі стійкою до впливу сонця, дощу, вітрів і морозів.

Крім того, фактично кожний локомотив, представлений на виставці, переоснащено світлодіодним освітленням, котре витіснило традиційні та енергоємні лампи розжарення.

Прес-центр Південної залізниці