Logo

Філія

"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"

ПАТ "Укрзалізниця"

Новини
16-08-2017
На Південній залізниці відбулися навчання з пожежної безпеки
15-08-2017
Упродовж липня-серпня Південна залізниця перевезла 463 тис. тонн зерна нового врожаю
14-08-2017
У 2017 році Південна залізниця отримала трохи більше 13% від необхідного обсягу компенсації за перевезення пільговиків у приміському сполученні
11-08-2017
Залізничники Південної магістралі закликають автомобілістів дотримуватися правил дорожнього руху на переїздах
10-08-2017
Втручання сторонніх осіб завдає шкоди діяльності Південної магістралі
09-08-2017
Близько 250 фахівців Південної магістралі відвідали семінари з трудового законодавства
09-08-2017
За 7 місяців 2017 року Південна залізниця перевезла майже 18 млн тонн вантажів
Детальніше
02-03-2017

У 2017 році 28% пасажирів Південної залізниці віддали перевагу електронному оформленню квитків

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет пасажирами регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» постійно зростають. Так, протягом січня-лютого 2017 року 312 тис. 339 квитків або 28% від загального числа придбаних проїзних документів оформлено через сервіс он-лайн продажу та резервування квитків Укрзалізниці.

Загалом у січні-лютому 2017 року пасажирами Південної магістралі придбано 1 млн 113 тис. квитків.

Нагадаємо, електронні квитки стали доступні для пасажирів із 2013 року. Наразі такі проїзні документи діють на всі поїзди внутрішнього сполучення та мають статус розрахункового документа (фіскального чека).

Придбати електронні квитки пасажири можуть винятково через сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua. Такі проїзні документи пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда, без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Прес-центр Південної залізниці