Logo

Філія

"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"

ПАТ "Укрзалізниця"

Новини
14-12-2017
У 2017 році Південна залізниця перевезла понад 28 млн тонн вантажів
11-12-2017
У 2017 році на Південній залізниці через порушення правил безпеки травмувалися 78 осіб
06-12-2017
Втручання сторонніх осіб завдає шкоди діяльності Південної магістралі
05-12-2017
На Південній магістралі відбулися урочистості до Міжнародного дня волонтера
04-12-2017
Залізничники Південної магістралі закликають автомобілістів дотримуватися правил дорожнього руху на переїздах
27-11-2017
Залізничники Південної магістралі здійснили реконструкцію та ремонт понад 287 км колії та 105 стрілочних переводів
24-11-2017
На Південній магістралі пройшов управлінський тренінг для молодих працівників
Детальніше
02-03-2017

У 2017 році 28% пасажирів Південної залізниці віддали перевагу електронному оформленню квитків

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет пасажирами регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» постійно зростають. Так, протягом січня-лютого 2017 року 312 тис. 339 квитків або 28% від загального числа придбаних проїзних документів оформлено через сервіс он-лайн продажу та резервування квитків Укрзалізниці.

Загалом у січні-лютому 2017 року пасажирами Південної магістралі придбано 1 млн 113 тис. квитків.

Нагадаємо, електронні квитки стали доступні для пасажирів із 2013 року. Наразі такі проїзні документи діють на всі поїзди внутрішнього сполучення та мають статус розрахункового документа (фіскального чека).

Придбати електронні квитки пасажири можуть винятково через сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua. Такі проїзні документи пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда, без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Прес-центр Південної залізниці