Logo

Філія

"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"

ПАТ "Укрзалізниця"

Новини
23-03-2017
Для безпеки пасажирів змінено маршрути курсування пасажирських поїздів у напрямку Костянтинівки, Бахмута та Лисичанська
23-03-2017
Залізничники беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації в Балаклії
23-03-2017
Для безпеки пасажирів Південна залізниця обмежила маршрути курсування низки приміських поїздів
21-03-2017
З 26 березня поїзди на території України курсуватимуть за літнім часом
21-03-2017
До Великодня Укрзалізниця призначила 6 додаткових поїздів і збільшила періодичність курсування 3 графікових поїздів
21-03-2017
У січні-лютому 2017 року втричі зменшилася кількість випадків втручання сторонніх осіб у діяльність Південної залізниці
20-03-2017
Локомотив переміг Кардинал і вийшов до плей-офф
Детальніше
02-03-2017

У 2017 році 28% пасажирів Південної залізниці віддали перевагу електронному оформленню квитків

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет пасажирами регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» постійно зростають. Так, протягом січня-лютого 2017 року 312 тис. 339 квитків або 28% від загального числа придбаних проїзних документів оформлено через сервіс он-лайн продажу та резервування квитків Укрзалізниці.

Загалом у січні-лютому 2017 року пасажирами Південної магістралі придбано 1 млн 113 тис. квитків.

Нагадаємо, електронні квитки стали доступні для пасажирів із 2013 року. Наразі такі проїзні документи діють на всі поїзди внутрішнього сполучення та мають статус розрахункового документа (фіскального чека).

Придбати електронні квитки пасажири можуть винятково через сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua. Такі проїзні документи пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда, без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Прес-центр Південної залізниці