Logo

Філія

"ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ"

ПАТ "Укрзалізниця"

Новини
18-05-2018
Молоді працівники Південної магістралі проходять тренінги служби кадрової та соціальної політики
18-05-2018
А Н О Н С
17-05-2018
Південна магістраль святкує День вишиванки
16-05-2018
Завтра – День вишиванки
15-05-2018
Укрзалізниця призначила 13 додаткових поїздів на Трійцю та додаткові рейси для графікових
14-05-2018
«Весниця» запрошує до фольклорної вітальні «А вже весна!»
14-05-2018
Втручання сторонніх осіб завдає шкоди діяльності Південної магістралі
Детальніше
02-03-2017

У 2017 році 28% пасажирів Південної залізниці віддали перевагу електронному оформленню квитків

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет пасажирами регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» постійно зростають. Так, протягом січня-лютого 2017 року 312 тис. 339 квитків або 28% від загального числа придбаних проїзних документів оформлено через сервіс он-лайн продажу та резервування квитків Укрзалізниці.

Загалом у січні-лютому 2017 року пасажирами Південної магістралі придбано 1 млн 113 тис. квитків.

Нагадаємо, електронні квитки стали доступні для пасажирів із 2013 року. Наразі такі проїзні документи діють на всі поїзди внутрішнього сполучення та мають статус розрахункового документа (фіскального чека).

Придбати електронні квитки пасажири можуть винятково через сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua. Такі проїзні документи пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда, без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Прес-центр Південної залізниці